L’aigua en joc

Consulta la Política de compra

Inscripcions

En línia

Aquest mes d’agost, apunteu-vos a descobrir el poder i el valor de l’aigua en família, a través de l’activitat L’aigua en joc.

Els dies 10 i 16 d’agost de 2024, a les 11 h, recorrerem les sales del Museu Terra de l’Espluga de Francolí buscant diferents elements del món rural relacionats amb l’aigua, per tal de veure quin ús en feien els nostres besavis en el passat i alhora veure quin ús en fem ara nosaltres.

I què me’n dieu d’un bon glop d’aigua fresca amb el càntir? I de dibuixar amb aigua? Us ho imagineu?

Inscripcions

L’activitat té un preu de 5 € per persona. Per realitzar la inscripció cal realitzar el pagament de l’activitat en línia de forma avançada.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb el Museu a través del 977 870 576 o del correu info@museuterra.cat

Les places són limitades.