Si tens inquietud per la música, el curs d’aquest mes de maig al Museu de la Vida Rural és per a tu.

El pròxim dissabte 27 de maig de 2023, el músic Santi Carcasona impartirà un curs de formació bàsica en creació musical en què els participants aprendran a analitzar alguns fonaments per a la construcció de melodies, ritmes i harmonies, a veure la relació entre aquests tres factors que defineixen la música i a descobrir algunes claus per, a partir d’alguns d’aquests conceptes, poder crear o compondre les pròpies melodies i cançons.

El curs, amb una durada de 7 hores, es farà de 10 a 14 i de 16 a 19 h.

Per participar al curs no es necessita cap coneixement previ.

Cal que cada participant porti algun suport per poder escriure, ja sigui llibreta, ordinador o tauleta.

Aquest curs de temporada forma part del programa de formació Back to basics del Museu de la Vida Rural per a aquest 2023, en què cada mes s’oferirà un nou curs, excepte al juliol i a l’agost.

INSCRIPCIONS

El curs té un preu de 60 € per persona. Per realitzar la inscripció cal realitzar el pagament del curs per avançat, que es pot fer en línia o presencialment al Museu.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb el Museu a través del 977 870 576 o del correu info@museuvidarural.cat

Les places són limitades.

Santi Carcasona

Músic polifacètic. Professional des de 1998.

Com a baterista ha treballat per a diversos artistes i bandes (tant en directe com en estudi), ha tocat en programes de TV (Buenafuente, El Número Uno…) i en musicals com Grease o Spamalot, entre d’altres.

En l’àmbit de la divulgació va ser redactor en cap de la revista Batería Total durant 5 anys. L’any 2011 va començar la seva faceta de facilitador de Drum Circles i dinàmiques musicals col·lectives (després de formar-se a USA amb els millors referents de la disciplina – Arthur Hull, Kalani, Mary Knysh, John Fitzgerald, Ping Ho i Mary Tolena, entre d’altres). Actualment és endorser de la marca Remo (USA). Des de 2013 s’especialitza en el treball amb boomwhackers.

El seu vídeo-arranjament de la peça Clapping Music For 5 Performers té més de 550k reproduccions a YouTube. També ha impartit tres masterclass a Operación Triunfo (edicions 2017, 2018 i 2020).

És el compositor, cantant i líder del grup d’indie-rock Pësh.

u

Activitat

Curs de formació bàsica destinat a adults

Quan?